۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 871469

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر اجرای کالابرگ دارد و به محض تأمین منابع و بلافاصله بعد از ابلاغ، اجرا شروع می‌شود چراکه بستر لازم برای اجرا فراهم است.

تاکید ویژه رئیس جمهور بر اجرای طرح کالابرگ

قدس آنلاین: سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان گفت: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری مرمت شد و حق مسکن و اولاد آنها نیز اضافه و ابلاغ شده است که این پرداختی برای سازمان بازنشستگی در حقوق فروردین ماه آنها اعمال شده است.

وی تصریح کرد: همچنین پرداختی مستمری بگیران تأمین اجتماعی با احتساب حقوق فرودین ماه، از روز گذشته در حال انجام است. طبق محاسبات صورت گرفته سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ هزار میلیارد تومان، تا پایان اردیبهشت پرداختی خواهد داشت.

مرتضوی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه کالابرگ از وظایف وزارت کار است، بیان کرد: این سامانه در سراسر کشور راه‌اندازی شده و حدود ۵۰ هزار واحد صنفی به این سامانه متصل شده‌اند. بنا بر پیش‌بینی‌ها، هر فروشگاه روزانه در بازه ۲۵ روزه، حدود ۲۰ تراکنش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر اجرای کالابرگ دارد و به محض تأمین منابع و بلافاصله بعد از ابلاغ، اجرا شروع می‌شود چراکه بستر لازم برای اجرا فراهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.