رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش سرمایه اجتماعی هلال احمر گفت: استفاده از نخبگان در برنامه‌های اصلی است.

افزایش سرمایه اجتماعی هلال احمر/ استفاده از نخبگان جزو برنامه‌ها

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نشست جمعیت هلال‌احمر با جمعیت نخبگان اظهارداشت: جنس برنامه‌های هلال‌احمر از نوع خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: در خانه‌های های هلال علاوه بر آموزش‌های امدادی آموزش سبک زندگی سالم نیز انجام می‌گیرد. استفاده از نخبگان هم در هلال احمر برنامه اصلی است و آن را برای خدمت به مردم عملیاتی کرده‌ایم. در کمک رسانی مرزبندی نداریم و همه اقشار که به نظام اعتقاد دارند می‌توانند در جمعیت هلال احمر حضور داشته باشند.

کولیوند گفت: امروز سرمایه اجتماعی هلال احمر خیلی خوب است و افزایش یافته است. در دنیا بی نظیر است همکاری نیروهای مسلح با هلال احمر چه عملیات خارجی چه داخلی. کمکی که سپاه و ارتش به زلزله زدگان ترکیه داشتند بی نظیر بود و بین ۱۰۰ کشور صلیب سرخ از ایران تقدیر کرد.

وی بیان داشت: در سیل پاکستان و زلزله افغانستان همراه با نیروهای مسلح هم افزایی داشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۱۸۰۰ روحانی را برای موضوعات امداد و نجات آموزش دادیم و عالمان دینی در کنار امدادگران برای خدمت رسانی بشردوستانه اقدام می‌کنند.

کولیوند افزود: امسال عالی‌ترین نشان صلیب سرخ و سه کرسی را از آنها دریافت کردیم. وقتی نخبگان، علما و گروه‌های لشکری و کشوری در کنار ما هستند افتخار می‌کنیم.

وی بیان داشت: ۱۰ درصد پژوهش‌ها سهم هلال احمر بوده و همراه دانشگاهیان‌ایم و پیوند دهنده نسل‌های گذشته، حال و آینده هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.