فرماندار ملارد با اشاره به اینکه امکانات شهرستان برای حضور و انجام کار فرهنگی به صورت خودجوش مهیا است، گفت: حوزه‌های علمیه باید کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی منطقه باشند.

فرماندار ملارد: حوزه‌های علمیه ملارد کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی باشند

به گزارش قدس آنلاین، جابر کریمی ظهر سه شنبه در بازدید از حوزه علمیه خواهران «کوثر» صفادشت که به همراه حجت الاسلام خوبرو امام جمعه، دستگردی بخشدار صفادشت و حاجی زاده مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری صورت گرفت در نشستی با اساتید این حوزه گفت: حوزه‌ها علمیه باید کانون فرهنگسازی و مرکز تحولات اجتماعی منطقه باشند.

وی افزود: باید بهترین راهبردها را در راستای تقویت حوزه‌ها و تربیت نیروهای کارآمد و متخصص به کار گرفت و با ظرفیت سازی برای اساتید و طلاب، الگوهایی موفق را به جامعه معرفی کرد.

فرماندار ملارد با تاکید بر اینکه فضای شهرستان برای حضور و انجام کار فرهنگی به صورت خودجوش مهیا است و از کار فرهنگی خوب و با محتوا حمایت می‌کنیم، افزود: کار فرهنگی نیازمند فعالیت مستمر است، چرا که برای به ثمر رسیدن نیاز به زمان دارد.

امام جمعه و بخشدار نیز ضمن شنیدن سخنان و دغدغه‌های مدیر، کادر اجرایی و اساتید این حوزه، رهنمودها و راهکارهایی در پیشبرد اهداف ارائه نمودند و در پایان از اساتید حوزه به مناسب هفته معلم تجلیل بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.