فرماندار داورزن گفت: با اجرای شبکه دومداره فشار متوسط با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، مشکل تامین برق ناحیه صنعتی این شهرستان خراسان رضوی برطرف شد.

مشکل برق ناحیه صنعتی داورزن خراسان رضوی برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، حسین بهادری  اظهار داشت: با اجرای این شبکه، میزان برق ناحیه صنعتی داورزن از یک مگاوات به هشت مگاوات افزایش یافته است.

وی افزود: با اجرای این خط انتقال به ناحیه صنعتی، زیرساخت برق در این منطقه کامل شده و زمینه برای استقرار واحدهای صنعتی بیشتر در بخش های مختلف فراهم شده است.

فرماندار داورزن گفت: ناحیه صنعتی این شهرستان در حاشیه جاده اصلی تهران- مشهد قرار دارد که با توجه به ظرفیت های مختلف منطقه، مهیای جذب سرمایه گذاران است.

 بر مبنای توافقات انجام شده ۲ سال پیش بین نمایندگان شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و استانداری مقرر شد تامین هشت مگاوات برق مورد نیاز ناحیه صنعتی داورزن از طریق پست ۱۳۲ کیلوولتی شهرستان و توسط شرکت برق منطقه ای انجام شود و ۲ دستگاه فیدر فشار متوسط جدید نیز در این پست برای تامین برق ناحیه صنعتی منطقه در نظر گرفته شود.

بر این اساس مقرر شد که شرکت توزیع نیروی برق استان به نیابت از شرکت شهرک های صنعتی نسبت به ایجاد خطوط، نصب تجهیزات و انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

ناحیه صنعتی داورزن در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در ۱۲ کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری داورزن با ۲ بخش، چهار دهستان و ۲ شهر در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.