فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای ترویج فرهنگ احترام به قانون در حین رانندگی به ویژه برای موتورسواران، با اجرای طرح «آموزش میدانی راکبان موتورسیکلت» تعداد ۱۱۵ موتورسوار در محدوده حرم رضوی، آموزش دیدند و به راکبان قانونمند کلاه ایمنی اهدا

اجرای طرح «آموزش میدانی راکبان موتورسیکلت» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: امروز ۷ خردادماه در راستای تداوم برنامه‌های آموزشی و فرهنگی پلیس مشهد، طرح آموزش میدانی و اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت‌سواران، در میدان بیت المقدس و در جوار حرم مطهر رضوی اجرا شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در راستای ترویج فرهنگ احترام به قانون در حین رانندگی به ویژه برای موتورسواران، با اجرای طرح «آموزش میدانی راکبان موتورسیکلت» تعداد ۱۱۵ موتور سوار در محدوده حرم رضوی، آموزش دیدند و به راکبان قانونمند کلاه ایمنی اهدا شد.

وی بیان کرد: در این طرح ضمن آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به راکبان ۱۱۵ دستگاه موتورسیکلت، به افرادی که دارای گواهینامه و بیمه نامه رانندگی موتورسیکلت بوده‌اند کلاه ایمنی نیز اهدا شد.

نگهبان خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوادث شهری شاهد فوت و یا جراحت بالای موتورسوارانی هستیم که استفاده از تجهیزات ایمنی به ویژه کلاه ایمنی را جدی نگرفته و در تصادفات دچار ضربات شدید به ناحیه سر و گردن می‌شوند. آمارها نشان دهنده فوتی‌هایی است که در این حوادث به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: باتوجه به آسیب پذیری بالای موتورسواران در حوادث رانندگی، به راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت، توصیه می‌شود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و حین استفاده از موتورسیکلت، از کلاه و سایر تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.