برانکو درباره اینکه کدام تیم روحیه بهتری درآستانه این بازی دارد گفت:« باید واقعیت‌ها را بیان کرد. به اعتقاد من پرسپولیس به دلیل قهرمانی درلیگ برتر ایران از اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری در مقابل استقلال برخوردار است

برانکو: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد/ استقلال همیشه استقلال است و قدرتش قابل انکار نیست

برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان همچنان فوتبال ایران را رصد می‌کند. او با آگاهی کامل از حساسیت‌های بالای دربی 101 براین باور است که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم در دربی پیش رو رقم خواهد خورد.

برانکو درباره این تقابل می‌گوید:« استقلال و پرسپولیس همیشه در دربی‌ها فوتبال جسورانه‌ای بازی می‌کنند. گاهی هم احتیاط همراه این دو تیم بوده اما چیزی که من تجربه کردم این است که هر دو تیم برای پیروزی دراین بازی به میدان می‌آیند. اگر زمانی بازی‌های دو تیم مساوی یا کم گل شده به دلیل استراتژی یکسان دو تیم بوده است. البته گاهی هم ترس و اضطراب به ساق‌های بازیکنان رسوخ می‌کند اما این همیشگی نیست و درسال‌های اخیر دربی‌های جذابی را شاهد بودیم که خودم هم به عنوان سرمربی در پرسپولیس این جذابیت را از نزدیک تماشا کردم.»

برانکو درباره اینکه کدام تیم روحیه بهتری درآستانه این بازی دارد گفت:« باید واقعیت‌ها را بیان کرد. به اعتقاد من پرسپولیس به دلیل قهرمانی درلیگ برتر ایران از اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری در مقابل استقلال برخوردار است. آن‌ها می‌خواهند یک جام دیگر را از چنگ استقلال دربیاورند ودوباره قهرمان شوند. قهرمان لیگ ایران با انگیزه مقابل استقلال ظاهر می‌شود و من اصلا این ادعا را باور ندارم که پرسپولیس با احتیاط گام به این بازی می‌گذارد، چون پرسپولیس ابزار کافی برای طراحی یک بازی هجومی را دراختیار دارد.» برانکو با ستایش بازیکنانی همچون امیری، ترابی و صادقی گفت:« پرسپولیس بازیکنان شاخص بسیاری درترکیب خود دارد اما در خط حمله بازیکنانی همچون ترابی، امیری و صادقی مهار ناشدنی هستند. من نمایش پرسپولیس مقابل نساجی را در بازی آخر لیگ برتر دیدیم. آن‌ها فوق العاده بودند. اما به هرحال باید اعتراف کنیم که استقلال همیشه استقلال است و قدرتش قابل انکار نیست. آن‌ها بیشترین گل را درلیگ ایران به ثمر رسانده‌اند که این نشان می‌دهد از اشتیاق بالایی برای پیروزی در این بازی برخوردارند اما درهرحال نظر من این است که شانس پرسپولیس به دلیل استحکام تاکتیکی بیشتر از استقلال بالاتر است و به اگر اتفاق خاص و عجیب و غریبی رخ ندهد سرخ‌ها جام حذفی را هم صاحب خواهند شد.» برانکو درپایان حرف‌هایش تاکید کرد که پرسپولیس شایسته ترین تیم برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بود:« اینکه بگوییم قهرمانی پرسپولیس وابسته به دیگر عوامل بود، تحلیل درستی نیست. سبک بازی پرسپولیس قهرمانانه بود و جام به تیمی تعلق می‌گیرد که شخصیت قهرمانی را داشته باشد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.