سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۵۰ نفر از مجاوران و زائران رضوی همزمان با دهه کرامت در پویش "اهدای خون کریمانه" این نهاد مشارکت کردند.

مشارکت بیش از ۶ هزار نفر از خراسان رضوی در پویش "اهدای خون کریمانه"

به گزارش قدس خراسان، سعید اصغریان اظهار کرد: "پویش اهدای خون کریمانه" به مناسبت دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه امسال همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در استان خراسان رضوی آغاز شد و تا دهم خرداد ماه همزمان با سالروز ولادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) ادامه یافت.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: چهار و ۸۷۸ نفر از داوطلبانی که در پویش اهدای خون کریمانه شرکت کردند، با داشتن شرایط لازم موفق به اهدای خون خود شده اند.

وی بیان کرد: چهار هزار و ۶۲ نفر از این مراجعان در مشهد مقدس به پایگاههای ۶ گانه سطح شهر مراجعه کرده اند که سه هزار و ۲۲ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند.

اصغریان افزود: این پویش با هدف مشارکت تمامی اقشار جامعه در گروه‌های خونی مختلف در مقوله انسان دوستانه اهدای خون همزمان با دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها برگزار شده است.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش تعداد زائران رضوی، سفرهای برون شهری، تصادفات جاده‌ای و بالا رفتن اقدامات درمانی نیازمند خون در فصل تابستان، مصرف خون و فراورده‌های خونی در ۶۲ بیمارستان و مرکز درمانی استان نیز بیش از پیش افزایش یافته است، بنابراین نیازمند تداوم مشارکت پر شور و جدی دارندگان تمامی گروه های خونی در روزهای گرم سال هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.