معاون وزیر صمت گفت: رشد تولید، فناوری و نوآوری در شرکتهای تجهیزات پزشکی دانش بنیان خراسان رضوی بسیار چشمگیر است.

رشد تولید تجهیزات پزشکی در استان خراسان رضوی  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی رسولیان در این مراسم اظهار کرد: با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) ضمن بازدید از واحدهای صنعتی پزشکی ورید و احیاء درمان پیشرفته، از نمایشگاه دائمی خدمات و تجهیزات پزشکی دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان دیدن کرد، خواستار حمایت از دستاوردهای این صنایع شد. 

معاون وزیر صمت تاکید کرد: محصولات معرفی شده و خدماتی که نشان داده شدند هر کدام یکی از نیازهای مهم کشور را احصاء کرده‌اند و باید با تمام توان از آن‌ها حمایت کنیم. 

وی بیان کرد: با برگزاری نشست های مشترک با صادر کنندگان و شرکت های بین المللی در بخش دارو های نوین، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی دانش‌بنیان با ایجاد واحدهای صنعتی مدرن استان باید فرصت‌ها و راهکارهای ویژه‌ای برای تعامل واحدهای تولیدی با تجار خارجی میبایست در برنامه‌های اصلی صنایع خراسان رضوی لحاظ شود و حمایتهای لازم از این مجموعه ها جهت صادرات بی دغدغه صورت پذیرد. 

رسولیان ادامه داد: سازمان صنایع کوچک نگاه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان تجهیزات پزشکی داشته و برنامه‌ریزی برای استقرار آن‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را یکی از اولویت‌های این مجموعه دانست. 

معاون وزیر صمت افزود: سال گذشته بیش از ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شدند و به بیش از ۳۰۰ شرکت توانمند مستقر در این نواحی در راستای دانش‌‍ بنیان شدن مشاوره داده‌ایم که با ارتقای فناوری، توانستند دانش‌بنیان شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.