تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در سومین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا تیم «کلاب» عمان را با برد قاطع از پیش رو برداشت.

برد قاطع تیم هندبال سپاهان برابر نماینده عمان

به گزارش قدس آنلاین، این رویارویی از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه در سالن ۶ هزار نفری ٢۵ آبان مجموعه وررشی نقش جهان اصفهان آغاز شد.

در نیمه نخست سپاهان نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست نماینده عمان را با نتیجه ۱۸ بر ۹ شکست داده و پیروز به رختکن برود.

طلایی‌پوشان در نیمه دوم اختلاف ایجاد شده را حفظ کرده و به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند و در پایان با نتیجه ۳۳ بر ۲۴ نماینده عمان را با شکست بدرقه کردند، به این ترتیب سپاهان به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

همچنین تیم‌های الدحیل قطر و جونیور چین دومین دیدار از چهارمین روز مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا را از ساعت ۱۲ امروز برگزار کردند.

در نیمه نخست نماینده قطر با عملکرد خوب خود چند گل جلو افتاد، در ادامه اما جونیور چین توانست فاصله را کم کند و این نیمه با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود الدحیل به پایان رسید.

الدحیل قطر در نیمه دوم کار راحتی داشت و اختلاف را بیشتر کرد تا در نهایت با نتیجه ۴۰ بر ۲۶ جونیور چین را شکست دهد.

همچنین در دیداری از گروه B جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های الکویت کویت و تاشکند ازبکستان از ساعت ۱۴ امروز برابر هم به میدان رفتند.

در نیمه نخست نماینده کویت تیم برتر زمین بود و در پایان نیز توانست با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ نماینده ازبکستان را با شکست راهی رختکن کند.

بازی در نیمه دوم نزدیک دنبال شد و تیم تاشکند بازی بهتری به نسبت نیمه نخست به نمایش گذاشت اما در پایان الکویت کویت با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ به برتری دست پیدا کرد.

تیم‌های الکاظمه کویت و الریان قطر نیز در مصافی از گروه A جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۶ امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست این دیدار حساس و نفس‌گیر الکاظمه از نماینده قطر پیش افتاد و با نتیجه ۱۴ بر ۸ به پیروزی رسید.

در نیمه دوم الریان قطر تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد و تا یک قدمی به تساوی کشاندن بازی هم رفت اما در پایان الکاظمه کویت با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ برنده شد.

به گزارش قدس آنلاین، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا پنجشنبه اا خرداد در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز شد و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

طبق قرعه‌کشی، دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بعنوان نمایندگان ایران، حریفان خود را شناخته‌اند که سپاهان در گروه "آ" (A) این مسابقات با نمایندگان هند، عمان، کزما اس سی کویت و الریان قطر همگروه است.

در گروه "بی"(B) نیز تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الکویت کویت، الدحیل قطر، النجمه بحرین، جوانان چین و تاشکند ازبکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.