وزیر ورزش و جوانان در واکنش به وقایع اخیر رخ داده در فدراسیون جودو گفت: یک موضوع کوچک قضایی پیش آمده و در حال پیگیری هستیم. شاید میراسماعیلی دوباره به راس فدراسیون برگردد.

نخستین واکنش وزیر ورزش نسبت به وقایع اخیر جودو/ سجادی: شاید میرامساعیلی دوباره برگردد

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست امروز هیات دولت برای نخستین بار نسبت وقایع رخ داده در فدراسیون جودو واکنش نشان داد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییرات اخیر انجام شده در راس فدراسیون جودو و انتخاب پریچهره به عنوان سرپرست این فدراسیون گفت: یک موضوع کوچک قضایی درخصوص فدراسیون جودو پیش آمده و سعی می‌کنیم این موضوع را از طریق دستگاه قضایی پی‌گیری کنیم.

وی در واکنش به این‌که آیا فدراسیون جودو وارد پروسه برگزاری انتخابات خواهد شد یا خیر افزود: فعلا قرار بوده این تغییرات در راس فدراسیون جودو رخ دهد و ما به احترام رای دستگاه قضایی حکم تعلیق موقت را اجرایی کردیم. شاید میراسماعیلی دوباره برگردد. اگر او برگردد که دیگر فدراسیون جودو نیازی به برگزاری انتخابات ندارد. اما اگر چنین نشد، هر زمان که قانون به ما اجازه دهد اقدمات مربوطه را انجام می‌دهیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات کلیه فدراسیون‌هایی که در پروسه برگزاری مجامع انتخاباتی هستند، تا قبل از آغاز بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: قطعا مجامع انتخاباتی برخی فدراسیون‌های ورزشی تا قبل از بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد. ما جدول زمان‌بندی داریم و طبق آن مجامع انتخاباتی را برگزار می‌کنیم. در حال حاضر این جدول زمان‌بندی را همراه ندارم اما اگر رسانه‌ها مایل باشند، آن را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.