قلع و قمع ۲۵ هکتار از زمین‌های تغییر کاربری‌ شده غیرمجاز در شهرستان دشتستان با ارزش ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

سرنوشت زمین‌های ۶۲ میلیاردی دشتستان به قلع‌ و قمع رسید

به گزارش قدس آنلاین،  صبح امروز قلع و قمع ۲۵ هکتار از زمین‌های تغییر کاربری‌ شده غیرمجاز در شهرستان دشتستان در اراضی پشت کارخانه سیمان برازجان با ارزش ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عملیاتی شد.

محمد رسول صحراکار مدیرجهاد کشاورزی دشتستان  اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضائی و به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین به منظور جلوگیری از خردشدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، قلع و قمع در ۲۵ هکتار از اراضی زراعی جنوب کارخانه سیمان دشتستان انجام شد.

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت‌وساز بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع است افزود: مشارکت و نظارت عمومی مردم شریف شهرستان، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی جامعه است.

صحراکار ادامه داد: از مردم شریف دشتستان درخواست می‌کنیم در شناسایی و تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی در سطح شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی دشتستان را یاری نمایند و سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شده و آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.