۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
کد خبر: 882263

در ادامه فعالیت عجیب و غریب عربستانی ها در فوتبال اروپا، حالا آنها به سراغ کولیبالی رفته اند.

مدافع چلسی در تور صندوق سرمایه گذاری عربستان

به گزارشقدس آنلاین، کالیدو کولیبالی روزهای موفقی را در چلسی سپری نکرده است. این بازیکن تابستان گذشته از ناپولی به لندن آمد و تیم جدید او یکی از کابوس وار ترین فصول خود را سپری کرد و در سمت مقابل، ناپلی ها در سری آ قهرمان شدند.

در شرایطی که این مدافع تنومند تا سال 2026 با آبی های لندن قرارداد دارد، اما ممکن است خیلی زود چلسی را ترک کند. مقصد او می تواند پر سر و صداترین نقطه حال حاضر دنیا در بحث نقل و انتقالات باشد، یعنی فوتبال عربستان.

رسانه Sports Zone در همین خصوص نوشته است کالیدو کولیبالی که روزهای خوبی در چلسی نداشته، اکنون یک بلیت خروج در جیبش دارد. صندوق سرمایه گذاری عربستان علاقه مند است که او به الاتحاد بپیوندد، با این حال حق انتخاب تیم جدید را برعهده این مدافع گذاشته است.

فعلا صحبت ها در مراحل ابتدایی قرار دارد و تاکنون نه توافقی با چلسی صورت گرفته و نه این مدافع سنگالی، با این حال هیچ بعید نیست که صحبت های طرفین به مراحل جدی خود نزدیک شود.

پس از مصدومیت رباط صلیبی احمد حجازی، مدافع و کاپیتان الاتحاد، این تیم به دنبال پر کردن جای خالی این بازیکن است و کولیبالی گزینه اصلی به شمار می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.