در حادثه تیراندازی بامداد امروز در مرکز ایالت کلرادو واقع در آمریکا، ۹ نفر زخمی شدند.

تیراندازی در ایالت کلرادو آمریکا/ ۹ نفر زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه تلویزیونی سی اِن اِن، دست کم ۹ نفر در تیراندازی بامداد امروز سه‌ شنبه (به وقت محلی) در مرکز ایالت کلرادو واقع در آمریکا زخمی شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه زمانی رخ داد که طرفداران بسکتبال قهرمانی تیم «دنور ناگتس» در ان‌ بی‌ اِی مراسم جشن خود را به پایان رساندند.

پلیس آمریکا در این خصوص اعلام کرد که حادثه در «دنور» مرکز این ایالت رخ داد.

پلیس در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: تیراندازی حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز و پس از اتمام بازی اتفاق افتاد. حال ۳ نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

منابع امنیتی آمریکا ادعا کردند که ضارب بازداشت شده است؛ اما تا کنون اطلاعاتی در خصوص علل و انگیزه وی از ارتکاب این تیراندازی مخابره نشده است.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.