۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: 883036

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اوباش خطرناک، سابقه‌دار و تحت تعقیب منطقه حصارک در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

دستگیری اوباش مسلح در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سردار "حمید هداوند" گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر قدرت نمایی با سلاح و برهم زدن نظم عمومی توسط چهار نفر از اوباش و مخلان امنیت در منطقه حصارک کرج، رسیدگی به موضوع به ماموران سازمان اطلاعات فرا جا در استان البرز محول شد.

وی افزود: در همان دقایق اولیه پس از درگیری، سه نفر از این افراد توسط پلیس دستگیر و تلاش برای دستگیری عامل اصلی ایجاد این بی نظمی همچنان ادامه یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه متهم برای گمراه کردن ماموران هیچ گونه ردی از خود به جای نگذاشته و دائماً در حال نقل مکان بود، اما با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهرستان چهارباغ شناسایی و در یک عملیات ضربتی در نیمه های شب این اوباش خطرناک دستگیر شد.

هداوند با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اوباش و مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که در صورت هر گونه خطایی با برخورد جدی ماموران جان بر کف انتظامی مواجه خواهند شد.

رد رشوه ۱۸ میلیاردی مامور پلیس فتا البرز

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی البرز گفت: مامور وظیفه شناس پلیس فتا این استان پیشنهاد رشوه ۱۸ میلیارد ریالی کلاهبردار مجازی را رد و متهم را برابر قانون به مراجع قضائی معرفی کرد.

سرهنگ "مهدی رستمی" اظهار کرد: ماموران پلیس فتا استان البرز پس از شناسایی یک رمال اینترنتی که از طریق برنامه اینستاگرام اقدام به فریب و کلاهبرداری از شهروندان می کرد، با دستور مقام قضائی برای دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: پس از دستگیری رمال اینترنتی، این فرد برای رها شدن از چنگال قانون و چشم پوشی کارشناس پرونده از دستگیری او پیشنهاد پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد ریال رشوه به افسر پرونده می نماید که با مخالفت مامور وظیفه شناس پلیس فتا مواجه می شود.

رستمی با بیان اینکه پرونده پیشنهاد رشوه به همراه پرونده کلاهبرداری متهم به مراجع قضائی ارسال شد، اضافه کرد: مامور پلیس فتای استان البرز نیز با دستور فرمانده انتظامی استان مورد تشویق قرار گرفت.

اختلاف ۲ جوان در کرج قتل انجامید

سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان ۱۷ ساله درگیر و او را به قتل رسانده و متواری شده بود، در این استان دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد: عصر روز ۱۷ خرداد خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در منطقه گلشهر کرج به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شخصی حدوداً ۲۵ ساله به دلیل اختلاف با یک نوجوان ۱۷ ساله با او درگیر شده و با وارد آوردن ضربه چاقو او را به قتل رسانده و متواری شده است.

شجاعی اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که در حال برنامه ریزی برای فرار از کشور به صورت غیرقانونی بود در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی گرفتار و دستگیر شد.

وی بااشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نامبرده انگیزه خود از انجام قتل را اختلاف شخصی اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.