۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
کد خبر: 883096

امیلیانو مارتینز ، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در جریان اردوی این تیم در چین در مصاحبه‌ای بار دیگر از خاطراتش با لیونل مسی در جام جهانی قطر گفت.

به خاطر مسی جانم را می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین امیلیانو مارتینز ، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در جریان اردوی این تیم در چین در مصاحبه‌ای بار دیگر از خاطراتش با لیونل مسی در جام جهانی قطر گفت.

تیم ملی آرژانتین برای استفاده از فیفادی ماه ژوئن و انجام چند بازی دوستانه به چین سفر کرده است. آلبی‌سلسته روز پنج‌شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف استرالیا رفته و دوشنبه هفته آینده در جاکارتا با تیم ملی اندونزی دیدار خواهد کرد.

به خاطر مسی جانم را می‌دهم

امیلیانو مارتینز در جریان اردوی آرژانتین در چین در یک مصاحبه بار دیگر به مرور خاطراتی پرداخت که از جام جهانی قطر دارد. دیبو در این مصاحبه از علاقه‌ شدیدش به لئو مسی گفت و اشاره کرد که حاضر است برای او جانش را بدهد. سنگربان آرژانتین در ادامه به ضربات پنالتی دیدار آرژانتین مقابل هلند در یک چهارم ‌نهایی جام جهانی اشاره کرد و گفت مسی به دلیل درخشش او در این ضربات ستایشش کرده است.

دیبو در این مصاحبه گفت: "وقتی به نیمه‌نهایی صعود کردیم می‌دانستیم قدم بزرگی در راه رؤیایمان برای قهرمانی برداشته‌ایم. یادم می‌آید که روی زمین افتاده بودم و درحالی‌که نا نداشتم بلند شوم به خودم می‌گفتم ما موفق شدیم، باورت می‌شود دیبو؟ وقتی سرم را بالا آوردم، اولین کسی که دیدم لئو بود. او گفت ممنون که یک بار دیگر ما را نجات دادی. اشاره مسی به اتفاقی بود که در کوپا آمه‌ریکا و ضربات پنالتی مقابل کلمبیا افتاد بود. من مسی را خیلی دوست دارم. آنقدر دوستش دارم که حتی حاضرم جانش را به خاطرش بدهم".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.