۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 883180

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز وزش بادهای لحظه ای شدید و نسبتاً شدید مناطقی از این استان را در برخواهد گرفت.

وزش باد شدید زنجان را دربر می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، حسین سلطانی افزود: هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است که در برخی مناطق با بارشهای پراکنده و رعد و برق همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان بارشهای بعد از ظهر امروز قابل توجه نخواهد بود یادآور شد: تا پایان هفته جاری نیز بارشهای پراکنده و محلی را در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود.

سلطانی دمای هوای فعلی زنجان را بدون تغییر نسبت به مدت مشابه روز گذشته ۲۰ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: دمای هوا تا اواخر هفته جاری افزایش و روز جمعه کاهش می یابد.

وی با اشاره به نوسانات دمای هوای مناطق مختلف استان طی شبانه روز گذشته، اظهار کرد: طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۴ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۳ و ۳۱ درجه، قیدار ۱۴ و ۳۰ درجه، ماهنشان ۱۷ و ۳۶ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۳۱ درجه، گرماب ۱۱ و ۳۴ درجه و آب بر ۲۱ و ۳۳ درجه سانتیگراد ثبت شد.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.