نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در بیان واقعه غدیرخم بسیار کوتاهی و کم‌لطفی شده است به اهمیت برگزاری مراسم‌های ویژه این عید در استان اشاره و گفت: عید غدیر خم امسال با روز جمعه مصادف شده که نیاز است در نماز جمعه، این واقعه باشکوه‌تر برگزار شود.

امام جمعه یزد: در بیان واقعه غدیرخم، کوتاهی شده است / عید غدیر امسال باشکوه‌تر برگزار شود

به گزارش قدس انلاین، آیت الله محمدرضا ناصری در نشست ستاد هماهنگی غدیر با تأکید بر اینکه غدیر نباید فراموش شود، اظهار داشت: باید در روند برگزاری نماز جمعه در روز عید غدیر، هماهنگی‌هایی با ستاد اقامه نماز جمعه در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این عید بزرگ صورت گیرد.

وی افزود: روح معنویت باید در تمام مسائل مذهبی به صورت ویژه‌ای وجود داشته باشد و این مهم نیازمند اقدامات هدفمند است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در راستای بیان واقعه غدیرخم بسیار کوتاهی و کم‌لطفی شده است، گفت: بیان اهمیت و واقعیت غدیرخم نباید تنها به روز عید غدیر محدود شود بلکه باید در هر مناسبتی و در هر مراسمی از این واقعه به صورت ویژه‌ای سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه تمام محلات و مساجد باید برای روز عید غدیرخم پا به میدان بگذارند و جشن این عید بزرگ را برگزار کنند، ادامه داد: مساجد و محلات نباید فراموش شوند و زحمت‌های مسئولان در زمینه اجرای مراسم غدیر زمانی به ثمر می‌رسد که تمام محلات و مساجد پرشور به ایفای نقش خود در بیان واقعه غدیر بپردازند.

ناصری خاطرنشان ساخت: در مدارس باید به بیان حقایق پرداخت و بیان باید به درستی و به دور از هرگونه اختلاف افکنی باشد و تنها باید به بیان اسناد و ادله‌های موجود در راستای صحت واقعه غدیر خم بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.