مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان گفت: با تلاش کارشناسان دیوان محاسبات استان زنجان ۲۰ هکتار از اراضی این استان پس از ۱۹ سال به بیت المال بازگشت.

بازگشت ۲۰ هکتار از اراضی زنجان به بیت‌المال

به گزارش قدس انلاین،  محمد مهدی رضوانی‌فر روز دوشنبه گفت: با پیگیری و تلاش کارشناسان دیوان محاسبات استان زنجان ۲۰ هکتار از اراضی دانشگاه علوم پزشکی این استان به بیت المال بازگشت.

وی افزود: این زمین ۲۰ هکتاری متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان است که در روستای "کبود گنبد" شهر سلطانیه واقع شده و در تصرف غیرقانونی شخص حقیقی قرار گرفته بود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و به همت و تلاش همکاران در دیوان محاسبات استان زنجان، این زمین پس از ۱۹ سال به بیت المال بازگشت.

رضوانی فر با بیان اینکه صیانت از بیت المال یکی از برنامه‌های اولویتدار دیوان محاسبات است و در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم، افزود: در اقدامی که اواخر سال گذشته نیز انجام شد با ورود جدی به قراردادهای واگذاری زمین در شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ۷۸ فقره قرارداد واگذاری به ارزش بیش از ۲۵۶ میلیارد ریال به دلیل عدم تحقق موضوع قراردادهای واگذاری با اعمال مقررات خلع ید و استرداد به بیت المال اعاده شد و در برنامه واگذاری مجدد، در اختیار اشخاص ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.