معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مراسم عقد ۴۵ زوج‌ جوان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، در اتاق عقد حرم مطهر برگزار شد.

برگزاری مراسم عقد ۴۵ زوج جوان در حرم حضرت عبدالعظیم

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ظهر امروز در حاشیه مراسم عقد زوج‌های جوان در حرم مطهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم عقد ازدواج زوج‌های جوان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، در اتاق عقد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

وی با تاکید بر ترویج ازدواج آسان و دوری از تجملات، گفت: زوج‌های متعددی در ایام مختلف سال با مراجعه به اتاق عقد آستان مقدس، جهت ثبت نام و رزرو آن اقدام می‌کنند تا زندگی مشترک خود را با استعانت از حضرت باریتعالی و در پناه این امام زاده عظیم الشأن آغاز کنند.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: به مناسبت یکم ذی الحجه که روز ازدواج نامگذاری شده است، بیش از ۴۵ زوج جوان در اتاق عقد این آستان مقدس خطبه عقد خود را جاری کردند تا در حریم حضرت سیدالکریم علیه السلام زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

حجت‌الاسلام عرفاتی ادامه داد: ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) امروز سه شنبه ۳۰ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام حسین حلوائیان و مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سیدعلی سادات رضوی در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.