دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.

پنجمین برد سامورایی‌ها/ مدعیان قاره کهن با برد شروع کردند

به گزارش قدس آنلاین، هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از امروز (سه‌شنبه) به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه آغاز شد و دو تیم ژاپن و کانادا از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به میزبانی اورلئان فرانسه به مصاف هم رفتند که با تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز میدان شدند.

تیم‌های هلند، آمریکا، لهستان، ایران، ایتالیا، آلمان، صربستان و چین در قالب گروه سوم و در شهر روتردام هلند مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم‌های فرانسه، کوبا، برزیل، ژاپن، اسلوونی، بلغارستان، آرژانتین و کانادا در قالب گروه چهارم در شهر اورلئان فرانسه مقابل هم می‌جنگند.

تیم ژاپن در هفته اول نخست رقابت‌ها در چهار بازی به پیروزی رسید و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، کانادا اما در هفته اول رقابت‌ها شرایط خوبی نداشت و با سه باخت و تنها یک پیروزی و کسب امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

سامورایی‌ها در ست سوم این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب کانادا شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴ حریف خود را شکست دادند تا با پنج برد متوالی در صدر جدول باقی بمانند.

بدین ترتیب دو تیم مدعی قاره‌کهن در آغاز هفته دوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست حریفان خود شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.