شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب در واکنش به وقایع کرانه باختری گفت که این جنبش تا پایان اشغالگری صهیونیست‌ها در کنار مردم مبارز فلسطین خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم: تا پایان اشغالگری صهیونیست‌ها در کنار مردم مبارز فلسطین هستیم

به گزارش قدس آنلاین، شیخ «نعیم قاسم» گفت: درود بر مبارزان قهرمان فلسطین که نمونه‌های خوبی را در رویارویی با صهیونیست‌ها در جنین و شمال رام الله به نمایش گذاشتند و با ارتش و شهرک نشینان (رژیم) اسرائیل مقابله کردند.

وی افزود: این حق قانونی ملت فلسطین است؛ زیرا هر فرد صهیونیست که در سرزمین غصب شده فلسطین حضور دارد، یک محارب، متجاوز و مسلح است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اضافه کرد: ملت فلسطین حق دارد حق خود را به تنهایی بگیرد و برای بازپسگیری سرزمین و کرامت خود، تلاش کند؛ به ویژه اینکه جهان استکبار هم حامی (رژیم) اسرائیل متجاوز است و از مردم فلسطین که صاحبان خاک، کرامت و شرافت هستند، حمایت نمی‌کند.

قاسم همچنین گفت: سلام من به همه زنان و مردان مجاهد و شهدای فلسطین، ما تا پایان در کنار شما هستیم. ان شاء الله پیروز خواهید شد؛ به ویژه اینکه وقایع کنونی در کرانه باختری، یک استثناء است که اسرائیل تصور آن را هم نمی‌کرد و این استثناها در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

گفتنی است؛ چهار نفر از شهرک‌نشینان عصر سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که مجری عملیات هنگام تیراندازی چند بار خشاب عوض کرده و این گویای اوج شکست امنیتی برای رژیم صهیونیستی است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهونیستی هم گزارش داد که مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی، ۳ نفر بودند.

رسانه‌های صهیونیستی پیش تر گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حادثه امنیتی «عیلی»، نشست امنیتی فوق العاده برگزار می‌کند.

در همین حال جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز که در پی تحولات روز سه‌شنبه در کرانه باختری تشکیل شده بود به پایان رسید و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی کابینه رژیم اشغالگر تصمیم به افزایش سرکوب و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.