نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نماز جمعه این هفته تهران را اقامه می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب این هفته کتاب "داستان‌های شیرین" شامل ۴۱ داستان از آثار متفکر شهید آیت‌الله سیدمحمد بهشتی معرفی می‌گردد.

این کتاب که مرتضی نظری آن را گرداوری کرده است، توسط "دفتر نشر فرهنگ اسلامی" منتشر شده است. شهید آیت‌اللّه سید محمد بهشتی، یکی از چهره‌های درخشان و ممتاز انقلاب اسلامی ایران است که در به ثمر رسیدن این نهضت عظیم اسلامی، نقش حسّاسی داشته و خدمات ارزنده‌ای بر جای گذاشته است.

در میان آثار علمی آن شهید، داستان‌ها و قطعات جالبی نیز پیدا می‌شود. مرتضی نظری در کتاب "قصه‌های شیرین"، داستان‌هایی جالب از مجموعه آثار آن شهید گردآوری و به ترتیب سال، تنظیم نموده‌ است.

نتایجی که شهید بهشتی از این داستان‌ها و قطعات ارائه می‌کند بسیار آموزنده است که این، در واقع بُعدی از ابعاد علمی ایشان را به اثبات می‌رساند. علاقمندان می‌توانند کتاب «داستان های شیرین» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه تهیه کنند.

این هفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران نیز در حاشیه نماز جمعه، میز خدمت برپا می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.