دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: با پیگیری دادگستری گلستان زمین‌های ساحلی اسکله بندرترکمن پس از ۱۷ سال به شهرداری بازگردانده خواهد شد.

پایان ۱۷ سال بلاتکلیفی با ورود دادگستری گلستان

به گزارش قدس انلاین، ، محمود اسپانلو اظهار کرد: با پیگیری دادگستری گلستان زمین‌های ساحلی اسکله بندرترکمن پس از ۱۷ سال به شهرداری بازگردانده خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۵ هکتار از زمین‌های ساحلی بندرترکمن حدود ۱۷ سال پیش در قالب یک قرارداد به یک شرکت برای ایجاد مجموعه تفریحی و رفاهی و تجاری واگذار شد اما در این مدت اقدام خاصی انجام نشد. 

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: با درخواست مردم و شهرداری این شهر، از باب حقوق عامه گارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه دادسرای مرکز در محل بازارچه ساحلی با حضور مسئولین شهری بندرترکمن و سرمایه گذار تشکیل جلسه داد.

اسپانلو بیان کرد: مقدمات قانونی بازگرداندن این زمین به شهرداری جهت ساماندهی و توسعه شهری  فراهم شد و این پروژه پس از ۱۷ سال بلاتکلیفی به شهرداری بازگردانده خواهد شد.

گفتنی است، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان روزهای گذشته در مراسم تکریم و معارفه دادستان‌های برخی از شهرستان‌های استان به دادستان‌ها تاکید کرد تا در خصوص ورود به حوزه حقوق عامه کاملا جدی بوده و با حساسیت مسائل را پیگیری کنند.


 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.