کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.

کاپیتان ایتالیا: بازی برابر ایران همیشه سخت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه ۳۱ خرداد) و در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از این پیروزی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را مقابل تیم فوق‌العاده ایران به نمایش گذاشتیم. تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال دنیا دارد. هر بار که رو در روی این تیم قرار می‌گیریم بازی کردن برایمان بسیار دشوار است. اما در هر حال در دو ست نخست این مسابقه عملکرد خیلی خوبی داشتیم و پس از آن با تغییراتی که ایران در ترکیب خود ایجاد کرد، در توپ‌گیری فوق‌العاده ظاهر شدند و این موضوع کار را در ست سوم برای ایتالیا دشوار کرد.

سیمونه جیانلی افزود: در ست سوم و پس از برتری ایران توانستیم با توپ‌گیری، دفاع، سرویس و دریافت بهتر در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی در پایان تصریح کرد: همیشه به تیم ایتالیا ایمان دارم. با اینکه چهار امتیاز عقب بودیم می‌دانستیم که می‌توانیم این اختلاف را از بین ببریم و به پیروزی برسیم. سرویس‌های بسیار قدرتمندی زدیم و در ادامه نیز عملکرد خوبی در توپ‌های بلند و توپ‌گیری داشتیم که منجر به پیروزی در این دیدار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.