مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با برپایی هزار ایستگاههای صلواتی و اجرای برنامه های پرده خوانی به استقبال دهه ولایت و امامت می رود.

برپایی هزار ایستگاه صلواتی در خراسان رضوی همزمان با شب عید غدیر

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی اظهار کرد: یکی از برنامه های محوری در دهه ولایت و امامت بر پایی هزار ایستگاه صلواتی در قالب جشن های خیابانی در شب عید غدیر خم در نقاط مختلف استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که در دهه امامت و ولایت در استان برگزار خواهد شد برنامه پرده خوانی وزیر عقل می باشد که در این رابطه ۱۰۰ نفر از مبلغان دوره های آموزشی را فرا گرفته اند تا این برنامه را در  سطح استان برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان خراسان رضوی به لحاظ داشتن پست های اداری نسبت به دیگر استان های کشور وضعیت بهتری دارد ولی در مجموع ۳۰ درصد از پست های اداری تبلیغات اسلامی در استان خالی است.

صاحبقرانی عنوان کرد: در سطح شهرستان های استان ۲۵ اداره و نمایندگی تبلیغات اسلامی فعالیت دارند و در شهرستان‌هایی که اداره و یا نمایندگی وجود ندارد یک رابط فرهنگی فعالیتهای مربوط به تبلیغات اسلامی را انجام می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در همه روستاهای بالای ۲۰۰ خانواده استان روحانی مستقر است و در روستاهایی که روحانی ندارد علت نبود زیرساخت از جمله نبود خانه عالم است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.