تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل هلند قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

 لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ ؛ زور والیبال ایران به هلندِ میزبان نرسید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود از هفته دوم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸:۳۰ در شهر روتردام هلند مقابل میزبان قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ به سود هلند خاتمه پیدا کرد.

سید محمد موسوی، محمد ولی زاده، محمدطاهر وادی، پوریا حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور نفرات آغاز کننده این بازی برای تیم ایران بودند. در جریان مسابقه با صلاحدید کادر فنی سایر بازیکنان هم برای لحظاتی در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند.

نیمیر عبدالعزیز، بنی توینسترا، مارتین ون‌گاردرن، فابیان پلاک، مایکل پارکینسون، روبرت آندرینگا و وسل کمینک هم نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی هلند بودند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت های لیگ ملت های ۲۰۲۳ توانست چین را شکست داده و نتیجه را به تیم های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کرد. در هفته دوم هم شاگردان بهروز عطایی کار را با پیروزی قاطع مقابل آلمان آغاز کردند و در گام دوم نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند. ملی پوشان ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم مقابل آمریکا صف آرایی و نتیجه را به این تیم هم واگذار کرد.

برنامه بازی های ایران در هفته سوم که به میزبانی آمریکا برگزار می شود، به شرح زیر است:

چهارشنبه، ۱۴ تیر

ایران – فرانسه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد

جمعه، ۱۶ تیر

بلغارستان – ایران، ساعت ۰۵:۰۰ بامداد

یکشنبه، ۱۸ تیر

آرژانتین – ایران، ساعت ۱:۳۰ بامداد

کوبا – ایران، ساعت ۲۲:۰۰

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.