اعضای شورای اسلامی شهر مروست استان یزد نسبت به آنچه که بی‌عدالتی در زمینه خدمات درمانی در این شهر دانستند، به صورت دسته جمعی از مسئولیت خود استعفا دادند.

استعفای جمعی اعضای شورای اسلامی شهر مروست یزد

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای اسلامی شهر مروست  با تایید استعفای جمعی اعضای این شورا مدعی شد: نبود امکانات درمانی در این شهر مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد و باعث نارضایتی آنان شده است و اقداماتی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته نیز نتیجه ای در پی نداشته است.

غلامرضا قانع ادامه داد: با وجود تامین ۶ هزار متر مربع زمین رایگان در سال ۸۹ از سوی شهروندان مروستی و واگذاری آن به سازمان تامین اجتماعی استان یزد برای ایجاد درمانگاه، تاکنون از سوی این سازمان برای ایجاد یک مرکز درمانی مناسب در مرکز این شهرستان اقدامی صورت نگرفته و پیگیری مسئولان شورا و شهرستان نیز در این زمینه بی نتیجه بوده است.

وی یکی از خواسته های مهم شهروندان مروستی را قرار گرفتن مدیریت بهداشت و درمان این شهرستان زیر نظر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و یاد آور شد: شرایط موجود انتظارات بهداشتی و درمانی شهروندان را برآورده نمی سازد.

قانع تصریح کرد: با وجود آنکه ۲ سال از ایجاد شهرستان مروست می گذرد اما در زمینه امور درمان در این شهرستان اقدام موثری صورت نگرفته و این در حالی است که با توجه به فاصله زیاد این شهرستان تا مرکز استان، ارائه برخی از خدمات درمانی به شهروندان در محل زندگی آنان ضروری است.

یک مقام آگاه در استان یزد  از رد درخواست استعفای اعضای شورای اسلامی مروست خبر داد.

شهرستان کمتر توسعه یافته مروست در جنوبی ترین نقطه استان یزد و در مرز استان های کرمان و فارس با ۱۶ هزار جمعیت ثابت (با احتساب کارگران فصلی و غیربومی ۲۴ هزار نفر) قرار دارد و فاصله آن تا مرکز استان ۱۸۰ کیلومتر است، شورای شهر مرکز این شهرستان پنج عضو دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    کاش با مسئولان شهر ما هم از این برخوردا میشد