۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 887715

پدرو گفت، دلیل اینکه مورینیو او را در رم نخواسته، درک نمی‌کند. این بازیکن اسپانیایی همچنین گواردیولا را بهترین مربی‌اش دانست.

مورینیو من را بیرون کرد اما نمردم!

، پدرو که سابقه بازی در بارسلونای پپ گواردیولا و چلسی ژوزه مورینیو را داشته، سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست اما یک سال بعد، مورینیو مربی رم شد و او را نخواست و پدرو به لاتزیو رفت. حالا این بازیکن اسپانیایی درباره گواردیولا و مورینیو حرف زده است:

- بین مورینیو و گواردیولا کدام را ترجیح می‌رهی؟
فرق دارند. گواردیولا نامبر وان است، یک کمال‌گرا. متدهای مورینیو فرق دارد. اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنم، همین الان هم می‌دانید کدام‌یک است. انتخاب من پپ است. او بهترین مربی است که تا حالا داشته‌ام؛ مربی که در کنار او یاد گرفتم فوتبال را درک کنم، مربی که باعث شد به عنوان یک بازیکن و یک انسان بیش از هر جای دیگری رشد کنم.

مورینیو باعث ناامیدی‌ات شده؟
نه، او تصمیم گرفت من را به تیم دیگری بفرستد. چیزی که باعث ناامیدی‌ام شد این بود که سعی کردم باهاش حرف بزنم تا بفهمم چرا، می‌خواستم این را توی روی من بگوید، ما که بچه نیستیم، اما او نخواست. حتی باشگاه به من اجازه نداد این کار را بکنم. کمی عجیب بود.

- شاید دلیلش این بوده که قبلا بازیکن بارسا بوده‌ای؟
فکر نکنم، او بود که در چلسی من را می‌خواست. درست است که فصل بدی داشتیم و او در کریسمس اخراج شد، اما در آن شش ماهی که با هم بودیم، مشکلی نداشتیم. در مقابل، در رم این تصمیم را گرفت.

- یک در بسته شد و یک در دیگر باز شد.
بله، قبول دارم، گریه نکردم، نمردم، افسرده نشدم. برعکس، این اتفاق من را قوی‌تر کرد و روی دیگر فوتبال را نشانم داد. حالا در باشگاهی هستم که مناسب من است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.