با وجود گذشت چهار ماه از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی هنوز فدراسیون فوتبال با او و اعضای کادر فنی تیم ملی قرارداد رسمی امضا نکرده است، مساله ای که با واکنش های مختلفی از سوی کارشناسان و منتقدان مواجه شده است!

ابهام بزرگ درکادر فنی تیم بزرگسالان و تیم المپیک؛ قراردادی در کادر نیست!

به گزارش قدس آنلاین، با وجود گذشت چهار ماه از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی هنوز فدراسیون فوتبال با او و اعضای کادر فنی تیم ملی قرارداد رسمی امضا نکرده است، مساله ای که با واکنش های مختلفی از سوی کارشناسان و منتقدان مواجه شده است!

هرچند امیر قلعه نویی تا به امروز به این مساله واکنش جدی نشان نداده است اما اعتراض اعضای کادرفنی وی در مقاطع مختلف نشان می دهد که همکاران قلعه نویی زیاد از این وضعیت راضی نیستند و این رفتار از سوی فدراسیون فوتبال را نوعی بی توجهی به کادر قلعه نویی قلمداد کردند و از هر تریبونی که به دست می آورند این مساله را مطرح می کردند تا شاید به این واسطه مدیران فدراسیون را تحت فشار قرار دهند.

اما فدراسیون فوتبال که سابقه چنین اقدامی را داشت بدون توجه به این انتقادها همان روال سابق را در پیش گرفت تا منتقدان کادرفنی تیم ملی از این موضوع بهره برداری کنند و جایگاه همکاران قلعه نویی را متزلزل نشان دهند. مشابه این اتفاق در کادر تیم المپیک هم رخ داد، فدراسیون فوتبال علی رغم انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم نه با او نه با اعضای کادر فنی تیم ملی قرارداد امضا نکرد تا هر دو تیم بدون قرارداد به فعالیت خود ادامه دهند.

تداوم بلاتکلیفی پس از قهرمانی در جام نه چندان معتبر کافا و نایب قهرمانی در رقابت های غرب آسیا همکاران قلعه نویی و عنایتی را خشمگین کرد تا اعتراض خود را علنی کنند، از طرفی امیر قلعه نویی که اوضاع را زیاد مناسب نمی دید پیشنهاد امضای قرارداد خودش را به بعد موکول کرد و از امضای قرارداد تمام همکارانش به عنوان پیش شرط امضای قراردادش یاد کرد تا شاید به این ترتیب پروسه امضای قرارداد تسریع شود اما علی رغم چراغ سبز سخنگوی فدراسیون مبنی بر انجام این مساله، به نظر می آید فعلا پروژه امضای قرارداد به این زودی ها انجام نمی‌شود چون این مساله بارمالی زیادی برای فدراسیون بی پول فوتبال به همراه خواهد داشت از این رو اگر پروسه منابع مالی طبق زمان بندی انجام شود آنگاه عقد قرارداد عملیاتی می‌شود تا یک به یک مربیان تیم های بزرگسالان و المپیک برای امضای قرارداد به سئول جنوبی فراخوانده شوند.

نکته قابل توجه این بود که برخی مربیان تیم ملی و دستیاران قلعه نویی با پیشنهادهای مربیگری در لیگ برتر و لیگ یک مواجه شدند اما با وجود رغبت دستیاران قلعه نویی برای پذیرش این پیشنهادها قلعه نویی به آنها تاکید کرد کسی حق ندارد وقت خود را صرف مربیگرید رقابت های لیگ برتر کند چون این مساله بدون شک تبعات سختی برای او و تیم ملی در برخواهد داشت از این رو مطهری و الهویی قید مربیگری همزمان را زدند و ترجیح دادند در کاروان سربازان قلعه نویی باقی بمانند وبا پیش کشیدن عدم توافق مالی با باشگاه های متقاضی اصل ماجرا را از دید افکارعمومی پنهان کنند.

حالا سوال مهم اینجاست آیا فدراسیون زیر بار امضای قرارداد با کادر پرتعداد قلعه نویی خواهد رفت یا از این ابزار برای کاهش تعداد نفرات کادر فنی تیم بزرگسالان و تیم المپیک استفاده خواهند کرد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.