رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر گفت: به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت، ۱۰ درصد تخفیف ویژه برای خریداران مبلمان منبت در این شهرستان در نظر گرقته شده که این تخفیف به شکل واقعی اعمال شده است.

تخفیف ۱۰ درصدی برای خریداران مبلمان منبت در ملایر

به گزارش قدس آنلاین "یدالله کریمی"  اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر، حدود یک‌هزار میلیارد تومان آورده مالی برای فعالان این حوزه و تمامی بخش‌ها به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با ثبات ارز، مشکلات تهیه مواد اولیه نیز برطرف شده، بیان کرد: امسال برای جلب هر چه بیشتر رضایت‌مندی خریداران، در زمینه‌های طراحی، ساخت، کیفیت رنگ و پارچه، تولیدات مبلمان منبت ملایر ارتقا یافته است.

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر ادامه داد: همه کمیته‌های مرتبط با این جشنواره تلاش کرده‌اند یک جشنواره پویا و کارآمد برگزار شود و در مناطق چهارگانه فروش مبلمان منبت همچون بازار مبل، بلوار شهید بهشتی، خیابان کارآفرین و شهرک تخصصی مبلمان حاجی‌آباد، زیرساخت‌های لازم فراهم و آذین‌بندی و نصب بنرها انجام شده است.

کریمی بیان کرد: امسال جشنواره ملی مبل و منبت را به تمام نقاط این شهرستان گسترش دادیم و ۹ ویژه برنامه و جشن در ۹ روز برگزاری جشنواره اجرا خواهد شد.

آمادگی بیش از ۶۰۰ واحد نمایشگاهی مبلمان منبت در ملایر

به گفته وی؛ برای رفاه حال مسافران و خریداران، در شهر جوکار ۱۰ نمایشگاه، در روستای دهنوآورزمان ۲۰ نمایشگاه و در شهر ملایر ۶۰۰ واحد نمایشگاهی عرضه مستقیم مبلمان را بر عهده دارند.

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بین اتحادیه درودگران، رستوران‌داران و واحدهای مبل و منبت، برای خریداران و گردشگرانی که برای خرید مبلمان منبت به ملایر سفر کنند و در بازه زمانی بین اعیاد قربان تا غدیر خرید انجام دهند، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

کریمی با بیان اینکه در این جشنواره مشوق‌های خوبی برای خریداران مبلمان منبت در نظر گرفته شده، گفت: جایزه ویژه این جشنواره یک دستگاه ماشین شاهین است که توسط فعالان این هنرصنعت تهیه شده و به صورت قرعه‌کشی به خریداران خوش شانس اهدا می‌شود.

خودروی شاهین؛ جایزه ویژه جشنواره مبل و منبت

وی همچنین به حضور سفرای کشورهای عراق، ارمنستان و گرجستان در آیین افتتاحیه جشنواره مبل و منبت، اظهار داشت: امسال اسامی مراکز فروش مبلمان منبت با نصب بنر در ورودی‌های شهر برای گردشگران اطلاع‌رسانی شده و دفترچه و نقشه راهنما در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر گفت: در صدد هستیم با حضور سفیران ویژه از کشورهای مختلف، زمینه توسعه صادرات برای مبلمان منبت ملایر را فراهم کنیم.

کریمی یادآور شد: در حال حاضر ۶۵ درصد تولید مبلمان منبت کشور در ملایر انجام می‌شود و ۶ هزار واحد تولیدی مبلمان منبت در سطح این شهرستان فعال است و برای بیش از ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و ۳۰ هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

به گفته وی؛ برای رفاه خریداران، نمایشگاه‌های عرضه کننده مستقیم تولیدات مبلمان منبت با لیبل خاصی از سوی اتحادیه و اتاق اصناف مشخص شده‌ تا از هرگونه تخلفی در این حوزه جلوگیری شود.

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر گفت: یک قرارداد دوازده‌گانه برای نمایشگاه‌های شرکت‌کننده در جشنواره در نظر گرفته‌ایم تا تخلفات به صفر برسد و تدابیر جدی و بازدارنده‌ای برای جلوگیری از هرگونه تخلفات در زمینه فروش و عرضه تولیدات مبلمان منبت اتخاذ شده است.

تخفیف ۱۰ درصدی برای خریداران مبلمان منبت در ملایر

ارائه تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به خریداران مبلمان منبت

کریمی با بیان اینکه جرائم تخلفات رخ داده از سوی واحدهای صنفی بسیار سنگین و بازدارنده است، ادامه داد: با هرگونه عدم اجرای تعهدات واحدهای تولید و عرضه مبلمان منبت به مشتریان برخورد جدی می‌شود.

وی تاکید کرد: با بانک کارآفرین نیز رایزنی‌های لازم انجام است و ۲۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید مبلمان منبت به خریداران پرداخت می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ملایر نیز به ایرنا گفت: رونق کسب و کار و تولید یکی از اهداف برگزاری چهارمین جشنواره مبل و منبت ملایر است و واحدهای صنفی در سطح این شهرستان برای میزبانی شایسته از مسافران آمادگی ۱۰۰ درصدی دارند.

"میثم زندیه" اظهار داشت: در طول برگزاری جشنواره بازرسی‌های اتاق اصناف و تعزیرات به صورت میدانی و مستمر انجام و با هرگونه تخلف به حد برخورد می‌شود.

به گفته وی؛ با همکاری اتحادیه خبازان ۱۰ واحد کشیک تا ساعت ۲۲ شب مشغول خدمات‌دهی به مسافران هستند و در بخش‌های سامن، زند و جوکار نیز واحدهای نانوایی شبانه فعال هستند.

فعالیت ۱۰ نانوایی در ملایر تا پاسی از شب

رئیس اتاق اصناف ملایر بیان کرد: امروز دنیا ملایر را با نام مبلمان منبت می‌شناسند و با توجه به وجود رقبای زیادی در این عرصه، باید برای حفظ و تثبیت این هنرصنعت تلاش شود.

زندیه با بیان اینکه در خصوص مشتری‌مداری و رفتار مناسب واحدهای صنفی ملایر با مشتریان و خریداران در تمامی صنوف، آموزش‌های لازم ارائه شده، قول مساعد داد: چهارمین جشنواره مبل و منبت ملایر با کمترین تخلفات صنفی رقم بخورد.

به گفته وی؛ فاکتورهای متحدالشکلی در این زمینه چاپ شده و با خریداران تماس گرفته می‌شود و از نحوه خدمات‌دهی واحدهای صنفی ملایر از آنها سوال خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت از امروز پنجشنبه هشتم تیرماه همزمان با عید قربان در پارک سیفیه آغاز خواهد شد و تا عید سعید غدیر خم تا شانزدهم تیرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.