معاون مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: سه حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه دیشب در این شهرستان رخ داد، ۳ مصدوم بر جا گذاشت.

سوانح رانندگی در نیشابور ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سید حمید حسینی اظهار کرد: حادثه نخست واژگونی خودروی نیسان در کیلومتر ۳۵ محور نیشابور- مشهد در حوالی ساعت ۲۲ دیشب رخ داد که برای امداد رسانی این رخداد، آمبولانس پایگاه چشمه خسرو و درود نیشابور به محل اعزام و سه مصدوم را به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل کردند.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته بر اثر برخورد ۲ موتورسیکلت و نیز حادثه واژگونی خودرو پژو در محدوده روستای "مرزان" نیشابور، در مجموع ۱۰ نفر مصدوم شدند.

معاون مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: پنج مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و پنج مصدوم دیگر به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی افزود: خواب آلودگی یکی از مهمترین عواملی هست که باعث واژگونی می شود، لذا همواره با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی ایمن برانید.

جوان دچار مسمومیت با قرص برنج در نیشابور نجات یافت

معاون مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: جوان ۳۰ ساله ساکن شهرستان زبرخان از توابع نیشابور که دچار مسمومیت با قرص برنج شده بود با امدادرسانی اورژانس و تلاش کادر پزشکی از مرگ نجات یافت.

وی افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ دیشب ئر یکی از روستاهای شهرستان زبرخان رخ داد که آمبولانس پایگاه اورژانس قدمگاه به محل اعزام شد.

حسینی ادامه داد: کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی بعد از بررسی و معاینه این جوان ۳۰ ساله که دچار مسمومیت با قرص برنج شده، سریعا اقدامات درمانی را در صحنه آغاز کردند و وی را به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل کردند.

وی بیان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند در موارد اورژانسی به سرعت با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، از خدمات درمانی این سازمان بهره مند شوند.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.