فرمانده معظم کل قوا به مناسبت عید غدیر با بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب موافقت کردند.

موافقت رهبر معظم انقلاب با بخشش اضافه خدمت سربازان

به گزارش قدس آنلاین، برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی 3 و 6 ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولین وظیفه غایبی که تا تاریخ 1402/7/1 خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی نمایند، مورد بخشش معظم له قرار گرفت.

بر این اساس کلیه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و بهره‌مندی از بخشش مذکور به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه نمایند و مشمولین وظیفه غایب خدمت دوره ضرورت (موضوع بند 1 ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی) چنانچه با بهره‌مندی از فرصت پیش آمده، حداکثر تا تاریخ 1402/7/1 خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 معرفی و برای اعزام به خدمت سربازی اقدام نمایند، از مقررات بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند خواهند شد.

 چنانچه هر یک از مشمولین وظیفه غایبی که در مهلت تعیین شده برای تعیین وضعیت خدمتی اقدامی ننمایند و یا در تاریخی که برای اعزام آنها تعیین شده در خدمت حاضر نشوند کماکان به موجب ماده مذکور  با اضافه خدمت سنواتی به خدمت اعزام خواهند شد. در ضمن این بخشودگی موجب حذف آثار اضافه خدمت نشده و مجوزی برای استفاده از  معافیت‌های کفالت یا تحصیلی برای دارندگان غیبت سنواتی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.