رئیس اداره زندان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۵ محکوم مالی جرایم غیرعمد در تربت حیدریه به همت افراد نیکوکار به کانون گرم خانواده بازگشتند.

آزادی ۵ محکوم مالی جرایم غیرعمد در تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، حسین رحیمی اظهار کرد: این ۵ محکوم مالی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی ۱۳۴ میلیون تومان با وساطت افراد نیکوکار امروز به کانون گرم خانواده خود باز گشتند.

رئیس اداره زندان شهرستان تربت‌حیدریه افزود: مبلغ ۶۲ میلیون تومان از بدهی ۱۳۴ میلیون تومانی این محکومان از شاکیان تخفیف گرفته شد و بقیه را افراد نیکوکار پرداخت کرده اند.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح نذر هشتم در تربت‌حیدریه به همت نمازگزاران نیکوکار۶۶ زندانی جرایم غیر عمد مالی با  ۷۰۰ میلیون تومان مبلغ بدهی از زندان آزاد شده اند.

رحیمی همچنین با تجلیل از نمازگزاران نیکوکار، امام جمعه و کانون رسیدگی به مساجد تربت‌حیدریه در ایجاد هماهنگی و تقویت حس انسان‌دوستی برای آزادسازی محکومان جرایم غیرعمد افزود: کمک افراد نیکوکار در ۲ بخش حمایتی و آزادی زندانیان هزینه می‌شود و بر این اساس پارسال این افراد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۷۲ زندانی جرایم غیرعمد  و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در بخش حمایتی به خانواده زندانیان کمک کردند.

رئیس اداره زندان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: آمار ورودی محکومان جرایم غیرعمد به زندان تربت‌حیدریه از ابتدای امسال ۶۵ نفراست که  این افراد از حوزه قضایی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، رشتخوار، زاوه، مه‌ولات و خواف وارد این زندان شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.