دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برای دیدار با رهبران برجسته مذهبی و نخبگان دینی پاکستان و تبیین نقش جمهوری اسلامی ایران در تقویت وحدت جهان اسلام وارد شهر «کراچی» شده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) وارد کراچی شد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله رضا رمضانی و اعضای هیات همراه وی بامداد امروز در بدو ورود به فرودگاه بین المللی جناح شهر کراچی از سوی حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی، برخی از علمای پاکستانی و مسوول خانه فرهنگ ایران مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس و اعضای هیات مجمع جهانی اهل بیت (ع) قرار است در شهرهای کراچی، اسلام‌آباد و لاهور دیدارهای مهمی با پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، رهبران مذهبی و نخبگان دینی پاکستان برگزار کنند. به همین مناسبت سه همایش با موضوعات «نقش علما و وحدت امت اسلامی» در کراچی برگزار خواهد شد.

قرار است همایش وحدت اسلامی و بررسی نقش علمای دینی در تقویت یکپارچگی جهان اسلام در آستانه عید سعید غدیر در اسلام‌آباد و لاهور نیز برگزار شود.

دیدار با علمای ارشد اهل تسنن در کراچی، بازدید از مراکز علوم دینی، حضور در آرامگاه بنیانگذار فقید پاکستان در کراچی، بازدید از آرامگاه علامه اقبال لاهوری، نشست در شورای ایدیولوژی پاکستان در اسلام‌آباد و دیدار با علمای شیعه از دیگر برنامه ها دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سفر به پاکستان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.