جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:در تمام عرصه های نظامی و جنگی آمریکا به عنوان ابرقدرت دنیاست اما با اراده خداوند همواره مغلوب جمهوری اسلامی بوده است.

سردار فدوی: ‌آمریکا را بارها مغلوب کرده‌ایم/ هجمه‌ها علیه ایران راه به جایی نمی‌برد

به گزارش قدس انلاین، سردار علی فدوی  در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسیر حزب خداوند گام برداشته است، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم با صراحت عنوان کرده اگر ملت و امتی در حزب خدا قرار گیرد همیشه پیروز خواهد بود و این نظام با پیروی از خداوند و تأسی به تکالیف دینی پیروزی‌های پی‌در پی در برابر جهان سلطه و در راس آنها آمریکا، کسب کرده است.

سردار فدوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت مقام شامخ شهدا سرافراز و مقاوم است، ادامه داد:کشور ما همواره پیروز میدان مبارزه با غرب‌ و شرق بوده و راز بزرگ این عظمت جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است در حالی که در فرهنگ استکبار جهانی مفاهیم چون شهید و شهادت معنا و جایگاه خاصی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ده‌ها هزار مجلس به یاد شهدا در سال در جای جای کشورمان برگزار می‌شود تصریح کرد: مراسم ‌آزادسازی مهران گرامیداشت 900 شهید این روز بزرگ و ماندگار محسوب می شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید به عظمت شهیدان گفت: شهید و شهدا می‌توانند برای همه مردم ایران و دلدادگان انقلاب اسلامی کار بکنند و شهید می تواند بیش از 70 هزار از اهل بیت خود را شفاعت کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون نیز نسل جدید با وجود آنکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند اما با وجود تفاوت نسلی به شهیدان نزدیک هستند افزود: ملت ایران و دلدادگان انقلاب به این بصیرت که خداوند به آنها عنایت داده‌، به شناخت شهید سلیمانی دست پیدا کردند و حاج قاسم را یک الگو برای خود قرار داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره سعی در ایجاد انقطاع نسلی بین نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند اما بحمدالله در محور مقاومت و مدافعین حرم نسل جدیدی که دفاع مقدس را ندیده بودند، حضور پیدا کردند و این جوانان دنباله رو شهیدان دوران جنگ تحمیلی شدند و میتوان گفت یک انتقال نسلی شکل گرفت.

سردار فدوی به تعطیلی کشاندن مدارس ما به بهانه ی وجود ویروس کرونا را بزرگترین جنگ برنامه ریزی شده دشمن علیه ایران اسلامی خواند و افزود: در آن مدت آموزش ها به بستر فضای مجازی با اینترنت دارای پهنای باند قوی آوردند که این امر باعث دسترسی جوانان و نوجوانان به شبکه های متنوع اجتماعی شد و در در آن زمان دشمن با استفاده‌ از این فرصت سعی درانحراف ذهن نسل جدید ما داشت که این هجمه‌ها نیز شکست خوردو راه به جایی نبرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بارها به شکست خود در برابر جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند افزود: دنباله‌روهای آنها چه در داخل و چه در خارج کشور امید به پیروزی دارند در حالی که کشور ما همواره اقتدار، اراده و بزرگی خود را به تمام جهان اثبات کرده است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس87 کشور علیه ما جنگیدند ادامه داد: در یمن هم آمریکا و هم‌پیمانانش همین تجربه را تکرار کردند، ولی شکست خوردند چرا که یمنی‌ها تأثیرگذار در صدر اسلام بوده و امروز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست یافتند.

وی افزود:امروز برای مقابله با دشمن باید پای‌کار برویم و بانوان در خط مقدم این جنگ هستند چرا که دشمن از مقوله عفاف و حجاب بانوان ما استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه حجاب یکی از تکالیفی است که خدا بر عهده ما گذاشته عمل و به آن واجب و ضروری است خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای رواج کردن بی‌عفتی و بی‌حجابی رسانه‌ها را به میدان آورده است و ما باید همچون گذشته با اتحاد و انسجام و تکلیف به فرامین الهی در این جنگ نیز پیروز شویم.

دشمنان همواره در تلاش هستند بین ما و شهیدان فاصله بیاندازند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز آزادسازی مهران اظهار داشت: یاد و نام همه ی رزمندگان و ایثارگران و حماسه سازان از جمله شهیدان کربلای یک را گرامی میداریم.

سردار جمال شاکرمی گفت: قدردان حضور با برکت و آگاهانه ی همه ی آحاد مردم و مسئولین که در شب عملیات کربلای یک در این مکان جمع شده‌ایم هستیم.

وی با بیان اینکه روح شهدا تجلی گر این برنامه می باشد افزود: دشمنان همواره در تلاش هستند بین ما و شهیدان فاصله بیاندازند که برنامه  امشب و این حضور پرشور خواسته های آنها را مثل همیشه خنثی کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.