۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 889630

سردار آزمون این روزها تعطیلات خود را در کنار خواننده معروف سپری می‌کند.

عکس| شمال‌گردی سردار با خواننده معروف!

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون فصل پر فراز و نشیبی را در فوتبال آلمان و باشگاه بایرلورکوزن پشت سر گذاشت. ستاره ایرانی فصل را با مصدومیت آغاز کرد و بعد از آمدن ژابی آلونسو هم در ابتدا نیمکت‌نشین بود اما در ادامه توانست اعتماد سرمربی اسپانیایی را جلب کند و بیشتر در ترکیب لورکوزن به میدان برود.  

بعد از پایان فصل باشگاهی و در ادامه قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا حالا سردار آزمون مشغول گذراندن تعطیلات خود است. سردار بعد از چند روز حضور در گنبد به شمال کشور سفر کرد تا ادامه تعطیلاتش را آنجا بگذراند.  

شمال‌گردی سردار با خواننده معروف!

جالب اینکه سردار این روزها بیشتر در کنار خواننده معروف دیده می‌شود و تعطیلات خود را با او پشت سر می‌گذارد. آرمین زارعی که آزمون در کنسرت محمودآباد او هم به عنوان مهمان ویژه حضور داشت و این خواننده وقتی از حاضران سالن خواست که سردار را تشویق کنند، او را به عنوان یکی از صمیمی ترین دوستان خود معرفی کرد.  حالا هم سردار به همراه این خواننده مشهور در حال شمال‌گردی و گذراندن تعطیلات هستند.

نکته قابل توجه درباره سردار آزمون اینکه هنوز آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا این ستاره فوتبال ایران به کار خود در بایرلورکوزن ادامه خواهد داد یا راهی تیم دیگری می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.