سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با حاشیه‌سازی تصمیم من در مورد کیانوش رستمی عوض نخواهد شد، چون شرایط برای تمامی ملی‌پوشان یکسان است.

نواب نصیرشلال: با حاشیه‌سازی تصمیم من در مورد کیانوش تغییر نخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین ،نواب نصیرشلال  در خصوص کنار گذاشتن کیانوش رستمی اظهار داشت: برداشت‌های متفاوتی از این تصمیم من توسط افراد مختلف و رسانه‌ها شد؛ اما واقعیت این است که این تصمیم نه مبارزه با بازیکن‌سالاری بود و نه سرمایه‌سوزی، بلکه عمل به یک سری قوانین و چارچوب‌هایی است که تمام ورزشکاران متعهد به رعایت آن هستند. کیانوش رستمی نیز یکی از ملی‌پوشان است و بین وی و دیگران تفاوتی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به ضرورت رکوردگیری درون اردویی تیم ملی وزنه‌برداری، ادامه داد: رکوردگیری درون اردویی یکباره نبود بلکه از ۲ هفته قبل به اطلاع ملی‌پوشان رسیده بود. کیانوش نیز از این قائده مستثنی نبود. بهتر بود او در آن ۲ هفته مسائل را با ما در میان می‌گذاشت و نتوانست خود را با شرایط ما هماهنگ کند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ لندن در خصوص برخی حاشیه‌سازی‌ها برای بازگشت رستمی به تیم ملی گفت: با حاشیه‌سازی تصمیم من عوض نخواهد شد چون شرایط برای تمامی ملی‌پوشان یکسان است. باید بپذیریم که همه شرایط مساوی دارند و جوسازی نه تاثیری بر روی تصمیم دارد و نه امتیازی خواهد داشت.

نصیرشلال در خصوص ادامه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نیز افزود: ملی‌پوشان در این چند روز استراحت بودند و از فردا (یکشنبه) اردوها در سالن وزنه‌برداری آکادمی از سر گرفته می‌شود. این اردو تا آخر هفته در تهران ادامه دارد و بعد از آن نیز به مازندران خواهیم رفت. اردوها به صورت متوالی و مستمر برگزار می‌شود تا تیم با نهایت آمادگی راهی مسابقات جهانی عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.