۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 889696

سید نادر شبیبی در حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شادگان منصوب شد.

دادستان جدید شادگان معرفی شد

به گزارش قدس انلاین، دادستان کل استان خوزستان روز یکشنبه در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شادگان، با بیان اینکه خدمت به مردم اولویت کار دستگاه‌ قضایی است، گفت: مردم باید این خدمت را احساس کنند.

صادق جعفری‌چگنی قوانین و دستورالعمل‌ها را ابزاری برای تسهیل کار مردم دانست و افزود: امیدواریم با حضور دادستان جدید همانند گذشته شاهد امنیت عمومی و عدالت در شهرستان شادگان باشیم و رشد و توسعه قضایی در این شهرستان شکل گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم حتی در حد کم در این برهه زمانی ضروری است ضمن اینکه دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های قضایی، توسعه اشتغال را مدنظر دارد.

دادستان کل استان خوزستان مسائل زیست محیطی را حقوق عامه مردم دانست و گفت: دستگاه قضایی در نظر دارد موانع توسعه شهرستان شادگان را برطرف کند که در این خصوص همراهی سایر مسئولان لازم است.

وی افزود: دادستان جدید باید برای مردم وقت بگذارد و در دسترس باشد و حقوق بیت المال را حفظ کند تا مردم دستگاه قضایی را در کنار خود ببینند.

جعفری چگنی با تاکید بر اینکه دادستان باید عدل را بگستراند و خانه و پناهگاه مظلومین باشد، اظهارکرد: همه ما باید سعی کنیم این مهم اتفاق بیفتد زیرا مردم از پس هزینه‌های بالای گرفتن وکیل برای پرونده‌های قضایی خود برنمی‌آیند و مسئولان قضایی باید آنها را راهنمایی کنند.

فرماندار شادگان نیز در این آیین گفت: دستگاه قضایی نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت دارد و می‌تواند آرامش و آسایش را برای مردم مهیا کند.
جمال صالح‌زاده افزود: دستگاه قضایی در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردار است و عدالت‌گستری یکی از سیاست‌های کلان و اساسی قوه قضاییه است.
وی ادامه داد: قوه قضاییه یکیاز قوای حساس و رکن رکین انقلاب اسلامی است که منشا خدمات ارزشمندی است.

در این آیین از زحمات رضا کیانی‌راد دادستان پیشین شهرستان شادگان قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.