معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، برنامه‌های مربوط به مراسم تشییع و خاکسپاری ستوان سوم شهید "جواد کریمی"را اعلام کرد و گفت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت فردا (دوشنبه)در بافت تشییع می‌شود.

جزئیات تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در بافت

به گزارش قدس انلاین،  سرهنگ اسماعیل امیری افزود: مراسم وداع عمومی با ستوان سوم شهید "جواد کریمی " صبح روز دوشنبه از چهار راه پیروزی به سمت گلزار شهدای شهرستان بافت راس ساعت هفت صبح برگزار خواهد شد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده داغدار شهید "جواد کریمی" از عموم مردم قدرشناس، همیشه در صحنه و شهید پرور کرمان خواست تا با حضور پرشور خود در برنامه‌های مربوطه زمینه تسلی خاطر خانواده و همکاران شهید را فراهم آورده و مراتب قدردانی و سپاس خود از شهدای والا مقامی که جان خود را فدای امنیت و آرامش کشور کردند، اعلام کنند.

ستوان سوم شهید "جوادکریمی از پرسنل یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان بافت بود که دهم تیرماه به همراه چندتن از همکاران دیگر خود حین انجام وظیفه و در حین ماموریت دستگیری شرور فراری بر اثر اصابت گلوله قاتل مجروح شده و به دلیل شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.