ویزای دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به میزبانی آمریکا صادر شد.

دو بازیکن تیم ملی والیبال ویزا گرفتند، مابقی نه!

به گزارش قدس آنلاین، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. اعضای تیم ملی والیبال کشورمان پس از مشخص شدن وضعیت صدور ویزای آمریکا، در دو گروه عازم آناهایم محل برگزاری مسابقات شدند.

بر این اساس گروه اول شامل علی رمضانی، احسان دانش دوست، محمدرضا موذن، آرمین افشین‌فر و بردیا سعادت ساعت یک بامداد یکشنبه ۱۱ تیرماه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کردند و پس از پروازی ۵ ساعته وارد فرودگاه فرانکفورت شدند. امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا تیم ملی والیبال کشورمان را در هفته سوم لیگ ملت‌ها همراهی نمی‌کنند.

گروه دوم نیز که در اردوی تدارکاتی فرانکفورت حضور داشتند، متشکل از سید محمد موسوی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت پور، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، علی حاجی پور و پوریا حسین خانزاده به عنوان بازیکن و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، پاول و یاناس به ترتیب مربیان تمرین دهنده و بدنساز تیم ملی در فرودگاه فرانکفورت به گروه اول پیوستند.

تکلیف بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، مصطفی کارخانه مشاور فنی، محمود افشاردوست مربی، حسین خوریانی آنالیزور، شهروز همایونفرمنش و محمد ولی‌زاده دو بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان که در فرانکفورت حضور داشتند هم امروز مشخص شد و به این ترتیب سفارت آمریکا ویزای دو بازیکن تیم ملی کشورمان را صادر کرد. به این ترتیب سایر نفرات قرار است صبح فردا به آنکار و سفارت آمریکا بروند تا موضوع صدور ویزاهای خود را پیگیری کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.