رمان «هادی» نوشته محمدرضا هوری توسط انتشارات کتابستان به چاپ سوم رسید.

روایت داستانی زندگانی امام دهم به چاپ سوم رسید

رمان «هادی» نوشته محمدرضا هوری به‌تازگی توسط انتشارات کتابستان به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب، روایت دوره پانزده ساله حضور اجباری امام هادی (ع) در پایتخت اسلامی، سامرا در زمان خلافت متوکل علی الله است. توجه بیش از حد به امام باعث می‌شود تا دربار از آنچه که در قصر می‌گذرد بی خبر باشد. منتصر، ولیعهد جوان خلیفه که شخصیت اصلی داستان است در چند جبهه مختلف وارد مبارزه می‌شود.

«رمان هادی» راوی برهه پانزده ساله حضور اجباری امام هادی (ع) در پایتخت اسلامی، سامرا در زمان خلافت متوکل علی الله است. معطوف شدن حواس‌ها به امام باعث می‌شود تا دربار از آنچه که در قصر می‌گذرد بی خبر باشند.

در معرفی این کتاب آمده است:

منتصر ولیعهد جوان خلیفه که شخصیت اصلی داستان است در چند جبهه مختلف وارد مبارزه می‌شود. وی که جوانی نیرومند و سرآمد اهالی قصر در رزم آوری است مخالف مماشات با علویان است.غرور و نخوت او باعث می‌شود تا نتواند دشمن اصلی پدرش و خلافت را نزدیکتر از همیشه به خودشان ببیند. از بین بردن امام افتخاری است که او می‌خواهد به تنهایی نصیب خویش کند.

مبارزه دیگر او رقابت با برادرش است تا خود را به پدر و بزرگان بنی عباس ثابت کند و تخت خلافت را از آن خود نماید. اما در کوران حوادث علاقه او نسبت به کنیز مخصوص خلیفه، او را در دوراهی بین عشق و قدرت قرار می‌دهد.

چاپ سوم این رمان با ۲۸۸ صفحه و قیمت ۱۴۵ هزار تومان عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.