پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه مقابل فرانسه همواره دشوار است، آنها تیم قهرمان المپیک هستند و قطعا کار سختی خواهیم داشت اما ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با دست پر از زمین خارج شود.

کریمی: مقابل قهرمان المپیک کار سختی خواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. ایران با حضور در این مسابقات بامداد چهارشنبه چهاردهم تیر ماه به مصاف فرانسه خواهد رفت.

جواد کریمی درباره وضعیت تیم ملی والیبال ایران بعد از حضور در آمریکا اظهار کرد: شرایط نسبتا خوبی داریم. بعد از یک پرواز طولانی روز گذشته به آناهایم رسیدیم و امروز یک جلسه تمرین و ریکاوری انجام دادیم. در کل شرایط بد نیست.

وی در ادامه گفت: یک سری از بازیکنان و کادر فنی به خاطر مسائل مربوط به ویزا هنوز به تیم اضافه نشدند اما در عین حال تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم.

پاسور تیم ملی در پایان افزود: بعد از تمرین امروز فرانسه را مورد آنالیز قرار می‌دهیم و امیدوارم با ارائه یک نمایش خوب همراه با پیروزی دل مردم را شاد کنیم. بازی مقابل فرانسه همواره دشوار است. آنها تیم قهرمان المپیک هستند و قطعا کار سختی خواهیم داشت اما تیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با دست پر از زمین خارج شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.