مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت خبر داد.

آغاز به کار سامانه سرباز ماهر برای سربازان در حین خدمت

سردار موسی کمالی، در این‌باره گفت: استقرار و پیاده سازی سامانه سرباز ماهر از مدتی پیش در دستورکار قرار گرفت. در واقع هدف از طراحی این سامانه نهایی شدن آمار و سهولت در ثبت‌نام‌های کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره‌گیری از دوره‌های آموزش مهارت‌آموزی بود. 

وی با بیان اینکه در نهایت سامانه یکپارچه سرباز ماهر طراحی و تولید شد، گفت‌: در همین راستا روز گذشته ۱۲ تیرماه جلسه‌ای به منظور هماهنگی و استقرار سامانه سرباز ماهر با حضور سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و نمایندگان شرکت‌های متولی برنامه نویس برگزار شد.در این نشست مصوب شد، از هفته آینده نسخه اولیه سامانه با هماهنگی سازمان فنی حرفه‌ای به عنوان عمده‌ترین تامین کننده سرویس‌های خدماتی، برای کارکنان وظیفه فراجا اجرایی شود.

وی ادامه داد: از ابتدای پاییز نیز این سامانه به صورت ۱۰۰ درصدی کار خود را در سطح نیروهای مسلح آغاز خواهد کرد. این سامانه برای سربازان درحین خدمت است.

به گفته کمالی نسخه‌ای از سامانه سرباز ماهر برای دوران پیش از خدمت سربازی و با هدف استفاده بهتر از مشوق‌ها در مرحله آماده سازی است و این سامانه نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.