دروازه‌بان باتجربه تیم فوتبال نساجی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس کار درستی در راستای پیشرفت فوتبال‌شان انجام می‌دهند و ما باید خودمان را به‌ آنها برسانیم.

مظاهری: باید به رقبای آسیایی برسیم/ رقابتی با رحمتی نداشتم

به گزارش قدس آنلاین رشید مظاهری در جریان تمرین تیم فوتبال نساجی که در ورزشگاه کارگران برگزار شد، اظهار داشت: شرایط خوبی است و روزی دو جلسه تمرین پرفشار داریم. خودم نیز در وضعیت مناسبی هستم.

وی در مورد رقابت با مهدی رحمتی، سرمربی نساجی، در دوران جوانی و اینکه اکنون شاگرد او شده است، گفت: هنوز هم جوان هستم(با خنده). رحمتی در بین برترین گلرهای تاریخ ایران بوده و رقابتی با او نداشتم. هرجا بودیم هم او شماره یک بود.

مظاهری درباره تصمیم علیرضا بیرانوند در خصوص جدایی از پرسپولیس و احتمال حضور در استقلال هم گفت: واقعا خبری از شرایط او ندارم و نمی‌دانم شرایطش در چه مرحله‌ای است.

وی در خصوص اینکه در فصول اخیر چند بار تیمش را تغییر داده، بیان کرد: همیشه انتقادپذیر بوده‌ام. چالشی در فوتبالم داشتم که نمی‌توان نام آن را اُفت گذاشت. امسال همه چیز برایم فراهم است و می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم.

مظاهری درباره حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم‌هایی که توان آنها با تیم‌های اروپایی برابری می‌کند، توضیح داد: باید خیلی کار کنیم تا خودمان را به سطح آسیا برسانیم. کشورهای حوزه خلیج فارس کار درست را انجام می‌دهند و ما باید خودمان را به آنان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.