استاندار گلستان گفت: در خصوص انتشار اخبار مربوط به آرد و نان اشتباه آماری صورت گرفته بود و در حال حاضر تنها 190 تن کسری گندم مربوط به یکی از کارخانه‌های استان وجود دارد که در حال رسیدگی است و من از اقدامات قضایی، انتظامی، امنیتی استان در مسیر برخورد و مقابله با ستاد کمال تشکر را دارم.

واکنش استاندار گلستان به آمار اشتباه مفقودی گندم در کارخانه‌های استان

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد زنگانه امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم در استان گلستان توجه به موضوع اشتغال و مسکن است.

وی ادامه داد: اجرای کامل نهضت ملی مسکن و پیگیری مدیران مرتبط یکی از بخش‌های ارزیابی مدیران در این حوزه است.

استاندار گلستان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده از آغاز دولت سیزدهم در استان گلستان خوشبختانه شاهد اتفاقات مطلوبی در بخش ایجاد اشتغال هستیم که رتبه استان گلستان در ثبت اشتغال پس از انجام صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده، از جایگاه دوازدهم به رتبه هفتم در کشور ارتقاء یافته است.

زنگانه با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات تبصره 16، خاطرنشان کرد: انتظار داریم بانک‌های استان با پرداخت تسهیلات تا پایان  تیرماه جاری در ارتقاء رتبه استان و رسیدن به 10 استان برتر کشور تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال جاری، تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات شاهد هستیم که براخلاقی‌ها زیاد شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: انتخابات یکی از مسائل بسیار مهم در کشور است و ضرورت دارد تمام آحاد جامعه در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

زنگانه با اشاره به مسائل مرتبط با آرد و نان در استان و اخبار منتشر شده در خصوص آرد مفقود شده در استان، تاکید کرد:  در انبارگردانی کارخانه‌های گندم در یکی از انبارها ۵۰۰ تن مغایرت شناسایی که با پیگیری‌های انجام شده ابهام و مشکل برطرف شد.

وی اضافه کرد: در یکی دیگر از کارخانه‌های استان ۳ هزار و ۱۲۰ تن مغایرت دیده شد که بر اساس تصمیم کمیسیون مربوطه در شرکت خدمات بازرگانی این کارخانه در فرآیند دریافت گندم محروم شد.

استاندار گلستان بیان کرد: در این راستا پیگیری‌ها برای وصول کسری گندم انجام که این کارخانه گندم کسری را تا به امروز تحویل داده و تنها 190 تن آن باقی مانده است.

زنگانه تاکید کرد: در خصوص انتشار اخبار مربوط به آرد و نان اشتباه آماری صورت گرفته بود که برطرف شد و من از اقدامات قضایی، انتظامی، امنیتی استان در مسیر برخورد و مقابله با ستاد کمال تشکر را دارم.

وی اضافه کرد: اهتمام ویژه‌ای در استان برای مبارزه با فساد وجود دارد و ما ریشه مافیای آرد و نان در استان را خشک خواهیم کرد و در موضوع تامین نان مردم با کسی شوخی نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.