معاون امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت برای مدت سه سال به استان اختصاص یافت که سه هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان سال گذشته به استان تخصیص داده شد.

تخصیص سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به مرکزی

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر اسدی عصر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز شهرستان شازند، اظهار داشت: ۱۳۸ طرح بهداشتی در استان مرکزی در حال اجرا است و در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده که بیمارستان‌های ولیعصر (عج) و فوق تخصصی زنان و زایمان اراک و بیمارستان خمین از جمله این طرح‌ها هستند.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفر هیأت دولت برای مدت سه سال به استان اختصاص یافت که سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سال گذشته به استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: اعتباری که در حوزه عمرانی سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت معادل اعتبار ۶ سال قبل از آن بوده است.

اسدی اضافه کرد: آلایندگی ناشی از فعالیت پتروشیمی و پالایشگاه شازند و برخی دیگر از صنایع ضرورت ساخت بیمارستان را در این منطقه ایجاد کرده بود.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی پایان طرح‌های اجرایی را از برنامه‌های استانداری مرکزی عنوان کرد و افزود: اکنون طرح‌های عمرانی تنها در حوزه درمانی در استان آغاز می‌شود و در بقیه حوزه‌ها تاکید بر اتمام طرح‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به اجرای طرح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قهره کهریز پیش بینی می‌شود ظرف مدت یکسال این طرح به بهره‌برداری برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.