مدیر کل فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله صدوقی یزد از پایان عملیات بازگشت همه حجاج این استان خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های یزد: تمام حجاج یزدی به وطن بازگشتند

به گزارش جمعه روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ "کمال دهقان منشادی" از تمام عوامل فرودگاهی و دستگاهها و ارگانهای اجرایی و پشتیبانی و نظامی و انتظامی که در طی مدت بازگشت زائران یزدی از سرزمین وحی اهتمام ورزیده اند قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی یزد که از روز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شده بود در ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۶ تیرماه پایان یافت.

وی افزود: طی این عملیات ها سه هزار و ۱۶۷ زائر بیت الله الحرام از شهر مدینه به استان یزد بازگشتند.

دهقان منشادی بیان کرد: این حجاج در قالب ۲۰ کاروان بهمراه ۱۱۰ هزار و ۲۸۸ کیلوگرم بار با ۱۴ سورتی پرواز ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از طریق فرودگاه بین المللی یزد به وطن بازگشتند.

وی افزود: در مجموع پروازهای برگشت حج امسال با ۵۸۰ دقیقه تعجیل و ۱۲۵ دقیقه تأخیر وارد فرودگاه بین المللی یزد شدند.

مدیر کل فرودگاههای یزد با بیان اینکه اقدامات مورد نیاز برای اعزام و استقبال از زائرین از ماه های قبل شروع شده بود گفت : در این راستا علاوه بر بسیج کارکنان فرودگاه استان یزد در قالب میز خدمت و راهنمای مسافر در ترمینال پروازهای خارجی جهت خدمت رسانی به حجاج، با تشکیل کمیته حج با مشارکت تمامی سازمانهای و ارگانهای مرتبط از جمله سپاه حفاظت، پلیس فرودگاه، گذرنامه ، بانک ملی، اورژانس، قرنطینه،گمرک،سازمان حج و زیارت استان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، اداره کل اطلاعات استان، شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد و سوختگیری هواپیمایی نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات اقدام شد.

وی با اعلام رضایت از روند اجرایی عملیات رفت و برگشت حجاج و قدردانی از کلیه عوامل دست اندرکار اضافه کرد :همه سازمانها در این مدت با آمادگی کامل و افزایش کارکنان در راستای تسریع در عملیات و خدمت رسانی مطلوب اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.