در راستای برنامه دولت عراق برای ریشه‌کن کردن سازمان تروریستی‌ داعش، ۵ تروریست داعشی در حمله هوایی نیروهای مبارزه با تروریسم عراق از پای درآمدند.

کشته شدن ۵ تروریست داعشی در شمال عراق

به گزارش قدس آنلاین، سرویس مبارزه با تروریسم عراق، امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای خبر داد که در حمله هوایی نیروهایی این کشور در استان کرکوک (شمال عراق) ۵ عنصر تروریستی داعش کشته شده‌اند.

شبکه «السومریه» به نقل از سرویس مبارزه با تروریسم عراق گزارش داد که این حمله به دستور «محمد شیاع السودانی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق انجام شده است.

براساس این گزارش، «عبدالوهاب الساعدی» رئیس سرویس مبارزه با تروریسم عراق شخصا بر این عملیات اشراف داشته است و این عملیات هوایی به‌طور مشخص در شهرستان الدبس از توابع بخش التون کوبری در استان کرکوک انجام شده است.

نیروهای عراقی اواسط ماه می نیز خبر داده بودند که ۶ عنصر داعشی در حمله هوایی نیروهای این کشور در استان کرکوک کشته شده‌اند.

به رغم‌ آنکه دولت عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷ از آزادی تمامی مناطق اشغالی به دست تروریست‌های داعش خبر داده است، با این وجود، بقایای داعش در قالب هسته‌های کوچک در مناطق صعب‌العبور و عمدتا در استان‌های دیالی، الانبار، صلاح‌الدین و نینوی مخفی شده‌اند و هر از گاهی دست به عملیات تروریستی علیه نیروهای نظامی و مردم عادی می‌زنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.