در پی در گذشت جانباز سرافراز سردار «محمد کریم آنجفی» فرمانده نیروی زمینی سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت جانباز سردار «محمد کریم آنجفی»را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام تسلیتی، عروج ملکوتی پیشکسوت و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدّس حاج محمد کریم آنجفی را به خانواده معظم شهید والامقام آنجفی، همسر، فرزندان و سایر بازماندگان، همکاران و همرزمان آن عزیز سفر کرده و مردم شریف، قهرمان‌پرور و ولایتمدار استان مرکزی و شهر اراک تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«قال الامام صادق(ع) : المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، قَنُوعٌ بِما اُوتیَ، لایَعظِمُ عَلَیه المَصائب.»
"بحارالانوار ۸۲/۱۳۳"

خانواده معزز پیشکسوت جانباز، سردار حاج محمد کریم آنجفی 

سلام علیکم

با کمال تأسف و تأثر و با قلبی آکنده از غم و اندوه، عروج ملکوتی جانباز پیشکسوت فقید سردار حاج «محمد کریم آنجفی» که عمر پر برکت خود را در مسیر اعتلاء و دفاع از اهداف و ارزش های نظام مقدس و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان برد و سربلند از سال‌ها تلاش و مجاهدت مخلصانه، به لقاء الله پیوست را به حضور خاندان مکرم آنجفی و بازماندگان عزیز و همرزمان آن فقید سعید تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید خاطرات غرور آفرین، مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها، زحمات و اقدامات آن برادر پرتلاش و خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدس، به ویژه عملیات‌های مهم و سرنوشت ساز فتح المبین، بیت المقدس و طریق القدس و... و سال‌های متمادی پس از آن در مقاطع و مسئولیت‌های مختلف هیچگاه از اذهان فرماندهان، دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار استان مرکزی فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت مجدد به مناسبت فقدان برادری مخلص و پر تلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان محترم ایشان و سایر بازماندگان آن مرحوم، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت نموده، امیدوارم روح آن عزیز سفر کرده با ارواح مقدس و طیبه شهدا و برادر شهیدش سردار سرافراز رحیم آنجفی محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.