فرمانده انتظامی رباط کریم از کشف زمین خواری ۱۵۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این پرونده سه نفر دستگیر شده است.

کشف زمین خواری ۱۵۰ میلیاردی در رباط کریم/۳نفر دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی زنگنه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف یک فقره زمین خواری در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص زمین خواری در رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی در تشریح جزئیات بیشتر افزود: پس از بررسی‌ها مشخص شد افرادی با شناسایی یک قطعه زمین با ارزش در مرکز شهر رباط کریم که مالک آن خارج از کشور سکونت داشت، با سندسازی و کاغذهای جعلی اقدام به تصرف زمین کرده و قصد فروش آن را به شخص دیگری دارند.

زنگنه با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش زمین کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: مأموران پس از شکایت شخصی در این زمینه با تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضائی، زمین را خلع ید کرده و در این خصوص سه نفر دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رباط کریم با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمان اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، عنوان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اخباری در حوزه قاچاق کالا، سرقت و زمین خواری با شماره گیری سامانه ۱۱۰، پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.